20 bin öğretmen alımı yapacağız

Öğretmen alımlarıyla ilgili konuşan Milli Eğitim Bakanı İsmet Yılmaz, 20 bin öğretmen alımı yapılacağını söyledi.

Milli Eğitim Bakanı İsmet Yılmaz, 20 bin öğretmenin alınacağını ve duyurusunun önümüzdeki günlerde yapılacağını söyledi.

Bakan Yılmaz öğretmen atamalarıyla ilgili olarak, "Başbakanımız, Maliye Bakanımız ve Çalışma Bakanımızın talimatıyla, önümüzdeki hafta duyurusunu yapacağız, 20 bin öğretmenin alımını yapacağız. Öğretmenlerimiz için hayırlı uğurlu olsun." dedi.

İLKHA

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Güncel Haberleri

Sahte altın gerçeğinden nasıl ayırt edilir?
Hac ön kayıt ve kayıt yenileme işlemleri için başvuru süresi uzatıldı
Birçok bölgede gök gürültülü yağış bekleniyor
Çok sayıda ilde sağanak bekleniyor
Kurban Bayramı’nda trafik kazalarında 70 kişi hayatını kaybetti