2021 sağlık çalışanları yılı olarak kabul edildi

​Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, tün dünyada 2021'in sağlık yılı olarak kabul edildiğini duyurdu.

Bakan Koca, sosyal medya hesabından yaptığı videolu paylaşımda şu ifadeleri kullandı:

"Koronavirüs hastalığına ismini 2019 yılı verdi. Ancak O, 2020 yılını sosyal ve iktisadi hayatımızdan kopardı. 2021 ise tüm dünyada bizim teklifimizle "Sağlık Çalışanları Yılı" kabul edildi. Unutmayın! Her geceden sonra bir sabah, her darlıktan sonra bir genişlik vardır."

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Yaşam Sağlık Haberleri

Bilinçsiz klima kullanımı kas spazmı, ağrı ve hareket kısıtlılığına yol açabilir
Güneş çarpması hafife alınmamalı, hayati risk taşıyor
Diyetisyen Şimşek: Özellikle sıcak havalarda düzenli su tüketimi büyük önem taşıyor
Güneş gözlüğü seçiminde UV400 uyarısı!
Yaz aylarında artan enfeksiyonlara karşı alınacak önlemler