Sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı paylaşımda aşı çalışmalarının devam ettiğini belirten Pamukçu, “85 yaş üstü vatandaşlarımızın aşılanmasına başlanmıştır. Aşı olmak isteyen vatandaşlarımızın MHRS üzerinden veya ALO 182’den randevu alması gerekmektedir. Aile büyüklerimizi koruyabilmek adına, tüm aile fertlerinin randevu almada yardımcı olmalarını rica ediyorum.” ifadelerini kullandı.
85 yaş üstündekilerin aşı çalışmasına başlandı
Batman İl Sağlık Müdürü Doktor Mehmet Hakan Pamukçu, yaptığı açıklamada, aşı olmak isteyenlerin MHRS üzerinden veya ALO 182’den randevu alması gerektiğini duyurdu.
İlk yorum yazan siz olun
Batman Haberleri
Batman'da 50 yıl sonra görülen dağ keçisi koruma altına alındı
Batman'da sera üreticileri salatalık hasadından memnun
Kur'an ve sünnet merkezli eğitim sistemi kurulmalı
Batman Çayı leyleklerin uğrak noktası oldu
Batman'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları değerlendirildi