Abbas yönetimi Hamas yetkilisini serbest bıraktı

​Mahmud Abbas başkanlığındaki Filistin Yönetimi, gözaltına aldığı Hamas yetkililerinden Said Ebu’l-Baha’yı serbest bıraktı.

Mahmud Abbas başkanlığındaki Filistin Yönetimi’ne bağlı Genel İstihbarat biriminin, Hamas liderlerinden Said Ebu’l-Baha’yı sağlık durumunun kötüye gitmesi üzerine bugün öğle saatlerinde serbest bıraktığı bildirildi.

Ebu’l-Baha'nın kalp muayenesi olup üç gün sonra ifade vermek üzere geri gelmesi şartıyla serbest bıraktığı belirtildi.

Filistin Yönetimi’ne bağlı Genel İstihbarat Birimi, Ebu’l-Baha’yı Batı Yaka’da yolsuzlukla mücadele çağrısında bulunduğu ve broşür dağıttığı gerekçesiyle 10 Haziran akşamı Ramallah’taki bir caddede gözaltına aldı.

Ebu’l-Baha, gözaltına alındıktan iki gün sonra haksız yere gözaltında tutulmasını protesto amacıyla açlık grevine başlamıştı.

İLKHA

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Filistin Haberleri

Can kaybı 72 bin 938'e yükseldi
Şehit İzzeddin İzzeddin el-Haddad dualarla defnedildi
Gazze’de şehit sayısı 72 bin 763’e yükseldi
Gazze'de ateşkes ihlallerinin devam etmesi sonucu 5 şehit
Kudüs'te rahibeye saldırı