Aday Memur Eğitimleri Başladı

Bingöl İl Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğünde aday memur eğitimlerinin başlandığı ve eğitim sonrasında sınav yapılacağı bildirildi.

BİNGÖL-İl Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğünden yapılan duyuruda, aday memur eğitimlerinin başlandığı ifade edildi.

 

Duyuruda, "Bakanlığımızca 2012 yılında İl Müdürlüğü emrine atanarak göreve başlayan teknik ve idari kadroda görevli 15 aday memura (17 Aralık 2012 - 25 Ocak 2013) temel ve hazırlayıcı eğitim verilmektedir. İl Müdürümüz Sedat Ildız aday memurlara Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı'nın görevleri, ilgili mevzuatlar hakkında genel bilgi verildi. Eğitim süresince Bakanlığın tanıtımı, görevleri, teşkilat yapısı, ilgili mevzuat, il müdürlüğünün tanıtımı, görevleri, teşkilat yapısı, 657 devlet memurları kanunu vb. konularda eğitim verilecektir" denildi.

 

Duyuruda, eğitim sonunda aday memurların sınava tabi tutulacağı da kaydedildi(Nihat Kanat-İLKHA)

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Bingöl Haberleri

Davet ve Gençlik Hareketi Bingöl temsilciliği dualarla açıldı
Bingöl merkezli dolandırıcılık operasyonu: 6 gözaltı, 2 tutuklama
Bingöl'de 20 yıl hapis cezası bulunan firari yakalandı
Bingöl’de ev yangını: Dumandan etkilenen 2 kişi hastaneye kaldırıldı
Bingöl Üniversitesinde Kur’an-ı Kerim iklimi