​Adıyaman'da gıda işletmelerinde Covid-19 denetimi gerçekleştirildi

​Adıyaman Tarım ve Orman İl Müdürlüğüne bağlı gıda denetim ekipleri Covid-19 salgını nedeniyle denetim gerçekleştirdi.

Adıyaman Valiliğinin yoğunlaştırılmış dinamik denetim sürecinde hafta sonu, fırınlar, marketler, kafeler, lokantalar, dönerciler, kasap ve kuruyemiş işletmeleri, gıda kontrol ekipleri tarafından denetime tabi tutuldu.

Denetimlerde Covid-19 tedbirleri kapsamında maske, mesafe ve hijyen konularında kontroller sağlanmakla birlikte işletmelerin faaliyet konularına göre açılış kapanış saatlerine uyup uymadığı da kontrol edildi. 17-18 Nisan tarihinde başlayan denetimlerin önümüzdeki hafta boyunca da yoğun bir şekilde devam edeceği belirtildi.




İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Adıyaman Haberleri

Mahallelinin 3 yıllık “korkulu rüyası” yakalandı
Babalarının cenazesine katılmak için yurt dışından gelen kardeşler trafik kazasında hayatını kaybetti
Çocuklardan Gazze çağrısı: Aç bırakılmış kardeşlerimizi vahşi yaratıkların eline bırakmayın
Adıyaman’da minibüs ile otomobil çarpıştı: 10 yaralı
Adıyaman'da uyuşturucu operasyonunda 7 kişi gözaltına alındı