Ağrı Belediye Başkanı Savcı Sayan kurban bağışı ile ilgili yaptığı açıklamada, "Ben kurbanımı Kızılay’a bağışlıyorum. Kızılay’ın çalışmalarını yakinen takip ediyorum, özellikle Ağrı’daki Kızılay’ın çalışanlarına ve yetkililerine çok teşekkür ediyorum. Gerçekten bir farkındalık ortaya koydular. Ağrı Kızılay Türkiye’de bir numara, bende bir Ağrılı olarak kurbanımın Kızılay vasıtasıyla kesilmesini istiyorum, yerine ulaşacağından eminim. Çünkü Kızılay bizim ilimizde ne kadar fakir fukara ve ne kadar aileye ulaştığını çok yakinen takip ediyorum." dedi.
Ağrı Belediye Başkanı Savcı Sayan kurban bağışında bulundu
Ağrı Belediye Başkanı Savcı Sayan, kurban hissesini Kızılay Ağrı Şubesine bağışladı.
İlk yorum yazan siz olun
Ağrı Haberleri
Arıcılar bal üretimi sezonuna geç başladı
Nahçıvan’da tır şoförlerinden imdat çağrısı "5 gündür tozun toprağın içinde mahsur kaldık!"
Ağrı’da meydana gelen iki ayrı trajik olayda iki kişi hayatını kaybetti
Ağrı’da kar yağışı kenti yeniden beyaza bürüdü
Ağrı'da 117 hafız icazetini törenle aldı