Ağrı Belediye Başkanlığını BDP kazandı

Ağrı'da sandıkların yüzde 95'i açıldı. Resmi olmayan sonuçlara göre BDP adayı Sırrı Sakık oyların yüzde 51.1'ni alarak seçimin galibi oldu.

AĞRI – BDP ve AK Parti arasında kıyasıya geçen seçimlerin sonuçları netleşmeye başladı.

 

Açılan sandık oranların yüzde 95’i bulmasıyla BDP, 21 bin 913 oy alarak yüzde 51.1 oranla birinci çıkarken, AK Parti ise 19 bin 440 oy alarak yüzde 45.4 oranı ile ikinci parti oldu.

 

BDP Belediye Başkan adayı Sırrı Sakık basına yaptığı açıklamada resmi olmayan sonuçlara göre birinci parti olduklarını açıkladı. Açıklamanın ardından BDP sempatizanları araçlarla şehir turu atıp Dörtyol Kavşağında toplanarak kutlama yapıyorlar.

 

Sandıkların hepsinin açılmasının ardından İl Seçim Kurulu tarafından resmi bir açıklama yapılması bekleniyor. (Ömer Adıgüzel- İLKHA)

 

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Ağrı Haberleri

Arıcılar bal üretimi sezonuna geç başladı
Nahçıvan’da tır şoförlerinden imdat çağrısı "5 gündür tozun toprağın içinde mahsur kaldık!"
Ağrı’da meydana gelen iki ayrı trajik olayda iki kişi hayatını kaybetti
Ağrı’da kar yağışı kenti yeniden beyaza bürüdü
Ağrı'da 117 hafız icazetini törenle aldı