Ağrı Belediyesi asfalt plentinin kurulumuna başlandı

100. Yıl Mahallesi'nde kurulumuna başlanan asfalt plent tesisi kentin asfalt sorununu büyük oranda gidermesi hedefleniyor.

Tesisin kurulmasını Ağrı Belediye Başkanları Ahmet Tunç, Mehmet Alpaslan, AK Parti Ağrı İl Başkanı Halil Özyolcu, AK Parti Merkez İlçe Başkanı Mehmet Nuri Yıldız, Ağrı Ticaret Sanayi Odası (ATSO) Başkanı Saim Alpaslan ve muhtarlar yerinde incelediler.

İnceleme sırasında kısa bir konuşma yapan Halil Özyolcu, "Belediye başkan yardımcılarımızın bize verdiği bilgilere göre burada günlük 2 bin 750 ton asfalt üretilecek. Eğer bu rakamda asfalt Ağrı'da üretilecekse Belediye Başkanımız Savcı Sayan'ın hem bize hem de halka verdiği 'bu yıl asfaltlanmayacak yol kalmayacak' sözü de inşallah yerde kalmaz. İşler bazen gecikmeli olabilir. Hemşerilerimizden ricam, gelin hep birlikte Ağrı'yı kalkındırıp sorunları çözelim. Üretilecek asfalt, şehir ve köy yollarında kullanılacak." ifadelerini kullandı.




İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Ağrı Haberleri

Arıcılar bal üretimi sezonuna geç başladı
Nahçıvan’da tır şoförlerinden imdat çağrısı "5 gündür tozun toprağın içinde mahsur kaldık!"
Ağrı’da meydana gelen iki ayrı trajik olayda iki kişi hayatını kaybetti
Ağrı’da kar yağışı kenti yeniden beyaza bürüdü
Ağrı'da 117 hafız icazetini törenle aldı