Ağrı Valisi Süleyman Elban köy muhtarlarını dinledi

Ağrı Valisi Süleyman Elban köy muhtarlarını makamında kabul ederek sorun ve sıkıntılarını dinledi.

Ağrı Valisi ve Belediye Başkan Vekili Süleyman Elban, köy muhtarlarını makamında kabul etti. Kabulde muhtarlarla uzun süre sohbet eden Elban, muhtarların köyleri ile ilgili sorun ve beklentilerini dinledi.

Muhtarların vatandaşlar ile devlet arasında önemli bir köprü görevi gördüklerini belirten Vali Elban, "Yaşadıkları yerin sorununu en iyi bilen muhtarlarımız ile iletişim halinde olmak önemlidir. O yüzden makamımız her zaman size açıktır. Ayrıca köy ziyaretlerimizde sizleri ve vatandaşlarımızı bizzat ziyaret edeceğiz. Sorun ve beklentilerinizi imkânlar dâhilinde çözeceğiz." diye konuştu.

Köylerin daha yaşanabilir bir hale gelmesi için el birliğiyle çalışacaklarını kaydeden Vali Elban, "Devletimiz her alanda önemli hizmetler ve yatırımlar yapmıştır. İlimizde, köylerimizde bundan faydalanmaktadır. İnşallah bu hizmetleri daha da ileriye taşımak için birlik ve beraberlik içerisinde çaba göstereceğiz. Bizim amacımız vatandaşımızın memnuniyetini en iyi noktaya taşımaktır." dedi.

İLKHA















İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Ağrı Haberleri

Arıcılar bal üretimi sezonuna geç başladı
Nahçıvan’da tır şoförlerinden imdat çağrısı "5 gündür tozun toprağın içinde mahsur kaldık!"
Ağrı’da meydana gelen iki ayrı trajik olayda iki kişi hayatını kaybetti
Ağrı’da kar yağışı kenti yeniden beyaza bürüdü
Ağrı'da 117 hafız icazetini törenle aldı