Ağrı Valisinden Kızılay'a ziyaret

Ağrı Valisi Musa Işın, Kızılay Ağrı Şubesini ziyaret etti.

Ağrı Valisi Musa Işın, Kızılay il müdürlüğünü ziyaret ederek Başkan Fahrettin Selçuk’tan çalışmalarla ilgili bilgi aldı.

Kızılay'ın yaptığı hizmetlerle takdir edilmesi gereken bir kurum olduğunu dile getiren Vali Işın, "Kızılay her tarafta olduğu gibi ilimizde de önemli hizmetlerde bulunuyor. Burada günlük 600 aileye yemek dağıtılıyor. Toplamda 3 bin kişi bu hizmetten faydalanıyor. Diğer hizmetleriyle de halkımıza katkıda bulunmaya çalışıyor. Bu çalışmalarda emeği olan başta başkanımız olmak üzere herkesi kutluyorum.” dedi.

Işın, “Tabi bu işin önemli ayağı olan hayırseverlerimizin yaptığı bağışlardır. Bu vesileyle onlara da teşekkür ediyorum." diyerek sözlerini noktaladı.

Aş Evini dolaşan Vali Işın, daha sonra buradan ayrıldı. (İLKHA)











İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Ağrı Haberleri

Arıcılar bal üretimi sezonuna geç başladı
Nahçıvan’da tır şoförlerinden imdat çağrısı "5 gündür tozun toprağın içinde mahsur kaldık!"
Ağrı’da meydana gelen iki ayrı trajik olayda iki kişi hayatını kaybetti
Ağrı’da kar yağışı kenti yeniden beyaza bürüdü
Ağrı'da 117 hafız icazetini törenle aldı