Ağrı Ziraat Odası yeni başkanı Ömer Yıldız oldu

​Ağrı Ziraat Odası Başkanlığı için yarışan 3 aday arasında Ömer Yıldız ipi göğüsleyen kişi oldu.

Murat Daşdemir, Ömer Yıldız ve Mehmet Sami Yıldırım'ın yarıştığı Ağrı Ziraat Odası Başkanlığını resmi olmayan sonuçlara göre Ömer Yıldız kazandı.

Halk Eğitim Merkezinde sabah saatlerinde başlayan oy verme işleminde kayıtlı 124 delegeden 123'ü oyunu kullandı. Adaylar ile Yüksek Seçim Kurulu üyeleri arasında yer yer listelerin blog mu yoksa çarşaf mı olacağı konusunda tartışmalar yaşandı.

Yapılan seçim sonucunda kullanılan oylardan resmi olmayan sonuçlara Ömer Yıldız oyların 51'ini alarak AZOB'un yeni başkanı seçildi.

Kısa bir konuşma yapan Ömer Yıldız, "Oy veren vermeyen herkese teşekkür ediyorum. Ağrı kazandı. Biz bu yola çiftçilere hizmet etmek adına çıktık. İnşallah kimseye mahcup olmayız. Herkese teşekkür ediyorum." dedi.

İLKHA




İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Ağrı Haberleri

Arıcılar bal üretimi sezonuna geç başladı
Nahçıvan’da tır şoförlerinden imdat çağrısı "5 gündür tozun toprağın içinde mahsur kaldık!"
Ağrı’da meydana gelen iki ayrı trajik olayda iki kişi hayatını kaybetti
Ağrı’da kar yağışı kenti yeniden beyaza bürüdü
Ağrı'da 117 hafız icazetini törenle aldı