Ağrı'da öğrencilere okul sütü dağıtıldı

"Okul Sütü Programı" kapsamında Ağrı'da öğrencilere süt dağıtımı yapıldı.

Ağrı İl Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü, "Okul Sütü Programı" kapsamında Mehmet Şerafettin Yatkaya İlkokulunda süt dağıtım programı düzenledi.

Gıda ve Yem Şube Müdürlüğü personeli tarafından anaokulu, uygulama sınıfı, ana sınıfı ve ilkokul öğrencilerine yönelik gerçekleştirilen programda İl Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürü Kenan Engin, bir konuşma yaptı.

Sütün faydalarına değinen Engin, "Sütün faydalarını saymakla bitiremeyiz. Süt, beslenmede önemli yer tutan bir gıda çeşididir. Özellikle kalsiyum içermesi sebebi ile de kemik sağlığı, diş sağlığı bakımından son derece faydalıdır. Maksadımız özellikle okul çağlarında süt tüketimini benimsetmek ve bunu da bir alışkanlığa dönüştürmektir." dedi.

Programda, öğrencilere okul sütü ve sütün önemi ile ilgili videolar izlettirildi; okul sütü ve çeşitli hediyeler dağıtıldı.

İLKHA




 

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Ağrı Haberleri

Arıcılar bal üretimi sezonuna geç başladı
Nahçıvan’da tır şoförlerinden imdat çağrısı "5 gündür tozun toprağın içinde mahsur kaldık!"
Ağrı’da meydana gelen iki ayrı trajik olayda iki kişi hayatını kaybetti
Ağrı’da kar yağışı kenti yeniden beyaza bürüdü
Ağrı'da 117 hafız icazetini törenle aldı