Ağrı’da okul müdürleri toplandı

Ağrı’da okul müdürleri toplantısı gerçekleşti.

Ağrı İl Milli Eğitim Müdürlüğünce okul müdürlerine yönelik toplantı düzenlendi.

Halk Eğitim Merkezi Konferans Salonu’nda gerçekleşen toplantıya Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) Özel Öğretim Kurumları Genel Müdürlüğü Eğitim Politikaları Daire Başkanı Ali Karagöz, İl Milli Eğitim Müdürü Yakup Turan, İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı İshak Hasanoğlu, şube müdürleri ve okul müdürleri katıldı.

Toplantıda MEB Özel Öğretim Kurumları Genel Müdürlüğü Eğitim Politikaları Daire Başkanı Ali Karagöz tarafından yeni müfredat anlatıldı.

Yaklaşık 2 saat süren toplantıda mesleki eğitim çalışmaları, öğrenci devamsızlıkları, destekleme ve yetiştirme kursları, okul öncesi eğitim, kılık kıyafet yönetmeliği, okulların eğitim-öğretime hazır bulundurulması, eğitim bölgesi yönetmeliği, ortaöğretim uyum programı, MEB eğitim kurulları ve zümreleri yönergesi, beyaz bayrak ve kitap okuma etkinliği ele alındı.

Toplantı, soru-cevap bölümünün ardından sona erdi. (İLKHA)












 

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Ağrı Haberleri

Arıcılar bal üretimi sezonuna geç başladı
Nahçıvan’da tır şoförlerinden imdat çağrısı "5 gündür tozun toprağın içinde mahsur kaldık!"
Ağrı’da meydana gelen iki ayrı trajik olayda iki kişi hayatını kaybetti
Ağrı’da kar yağışı kenti yeniden beyaza bürüdü
Ağrı'da 117 hafız icazetini törenle aldı