Ağrı'da 'Okulum Temizlik Belgesi'ni hak eden ilkokullar belirlendi

​Ağrı İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından 'Okulum Temizlik Belgesi'ne başvuran okulların denetimleri gerçekleştirilerek belgeyi hak eden ilk okullar belirlendi.

Ağrı İl Milli Eğitim Müdürlüğünce, 'Eğitim Kurumlarında Hijyen Şartlarının Geliştirilmesi, Enfeksiyon önleme ve Kontrol Kılavuzu' rehberliğinde, müdürlük bünyesinde kurulan ekipler tarafından 'Okulum Temizlik Belgesi'ne ilk başvuru yapan okullarda denetimler yapıldı.

İl Milli Eğitim Müdürlüğü ekiplerince yapılan denetimler sonucunda Merkez Ağrı Bilim Sanat Merkezi, Merkez Hüseyin Celal Fen Lisesi ve Merkez Öğretmenler Anadolu Lisesinin   'Okulum Temiz Belgesi' almaya hak kazandı.

'Okulum Temiz Belgesi' almaya hak eden okulların yöneticilerini tebrik eden İl Milli Eğitim Müdürü Mehmet Faruk Tekin, 'Okulum Temiz Belgelendirme' çalışmalarının devam ettiğini belirtti.

İLKHA

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Ağrı Haberleri

Arıcılar bal üretimi sezonuna geç başladı
Nahçıvan’da tır şoförlerinden imdat çağrısı "5 gündür tozun toprağın içinde mahsur kaldık!"
Ağrı’da meydana gelen iki ayrı trajik olayda iki kişi hayatını kaybetti
Ağrı’da kar yağışı kenti yeniden beyaza bürüdü
Ağrı'da 117 hafız icazetini törenle aldı