Ağrı'da sağlık çalışanlarını toplu taşıma araçları ücretsiz taşıyacak

Ağrı'da şu ana kadar tespit edilmiş herhangi bir Corona virüs vakası bulunmadığını belirten Belediye Başkanı Savcı Sayan, bu mübarek gece hatırına bu beladan kurtarmasını Allah'tan diledi.

Sosyal medya hesabı üzerinden paylaşım yapan Ağrı Belediye Başkanı Savcı Sayan, "Sağlık çalışanlarımız ulaşım araçlarımızdan bedava faydalanabilirler. Onların emeği ödenmez. Allah yar ve yardımcıları olsun." dedi.

Corona virüsü vakası konusunda yaptığı paylaşımda bilgilendirmede bulunan Sayan, "Allah'a şükür bu saate kadar ilimizde herhangi bir Corona vakası yoktur. İnşallah bu mübarek gece hatırına Allah insanlığı bu beladan kurtarır. Bu gece bol bol dua edelim. Miraç gecenizi tebrik ediyorum. Allah yar ve yardımcımız olsun." ifadelerini kullandı.

İLKHA

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Ağrı Haberleri

Arıcılar bal üretimi sezonuna geç başladı
Nahçıvan’da tır şoförlerinden imdat çağrısı "5 gündür tozun toprağın içinde mahsur kaldık!"
Ağrı’da meydana gelen iki ayrı trajik olayda iki kişi hayatını kaybetti
Ağrı’da kar yağışı kenti yeniden beyaza bürüdü
Ağrı'da 117 hafız icazetini törenle aldı