Ağrı'da uyuşturucudan 2 kişi tutuklandı

Ağrı’da yabancı uyruklu 2 kişi, üzerlerinde yakalanan uyuşturucu nedeni ile tutuklanarak cezaevine gönderildiler.

Ağrı’da yapılan yol uygulaması sırasında uyuşturucu taşıdıkları belirtilen yabancı uyruklu 2 kişi sevk edildikleri mahkemece tutuklanarak cezaevine gönderildi.

Konu hakkında Ağrı Valiliği tarafından yapılan basın açıklamasında, "Uyuşturucu ile Mücadele Şube Müdürlüğü görevlilerimizce yapılan yol uygulamaları esnasında 42 XX XX ve 53 XX XX plaka sayılı yolcu otobüslerinde aramalar yapılmıştır. Yapılan aramalar neticesinde Afganistan uyruklu B.S. isimli şahsa ait sırt çantasında toplam daralı ağırlığı 1 kilo 200 gram eroin, İran uyruklu M.N. isimli şahsa ait çantada ise 1 kilo 510 gram Reçine Esrar maddesi ele geçirilmiştir." denildi.

Açıklamanın devamında, gözaltına alınan B.S. ve M.N. isimli şüpheliler, Emniyet Müdürlüğündeki işlemleri tamamlandıktan sonra çıkarıldıkları mahkeme tarafından “Uyuşturucu Madde Ticareti Yapma veya Sağlama” suçundan tutuklandıkları belirtildi.  (İLKHA)








 

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Ağrı Haberleri

Arıcılar bal üretimi sezonuna geç başladı
Nahçıvan’da tır şoförlerinden imdat çağrısı "5 gündür tozun toprağın içinde mahsur kaldık!"
Ağrı’da meydana gelen iki ayrı trajik olayda iki kişi hayatını kaybetti
Ağrı’da kar yağışı kenti yeniden beyaza bürüdü
Ağrı'da 117 hafız icazetini törenle aldı