Ağrılı esnafın kuş sevgisi

Ağrılı esnaf Mehmet Temel kış aylarında yiyecek bulamayan kuşları elleri ile besliyor.

AĞRI - Çetin kış koşulları nedeniyle yiyecek bulamayan kuşlara sahip çıkan esnaf Mehmet Temel, her gün aldığı 6 kilogram yem ile kuşları besliyor.

 

Kış aylarında aç kalmamaları için kuşları beslediğini ifade eden Temel, "Ben her gün 6 kilogram yem alıp kuşları besliyorum. Yazıktır, günahtır, yani şu ayda yiyecek bulmaları çok zor. Bir kazanç peşinde değilim, zaten kaya güvercinlerinin de maddi değerleri yoktur. Sadece acıyorum, yiyecek bulmada sıkıntı çektikleri için ellerimle besliyorum. Her gün yüzlerce kuş, işyerimin önüne döktüğüm yemler için konuyorlar. Sabah 08.00'da yem vermeye başladığım için bu saate yakın çevredeki çatılara konup, yem serpmemi bekliyorlar. Dağıtmaya başladığımda da hepsi işyerimin önüne konup yemleri yeme başlıyorlar." dedi. (M. Emin Mağlay - İLKHA)

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Ağrı Haberleri

Arıcılar bal üretimi sezonuna geç başladı
Nahçıvan’da tır şoförlerinden imdat çağrısı "5 gündür tozun toprağın içinde mahsur kaldık!"
Ağrı’da meydana gelen iki ayrı trajik olayda iki kişi hayatını kaybetti
Ağrı’da kar yağışı kenti yeniden beyaza bürüdü
Ağrı'da 117 hafız icazetini törenle aldı