Ameliyathane hemşireliği eğitim programı açıldı

Mardin merkez Artuklu ilçesinde, ilk kez ameliyathane hemşireliği sertifikalı eğitim programı açıldı.

Mardin Devlet Hastanesi tarafından ilk kez "Ameliyathane Hemşireliği Sertifikalı Eğitim" programı açıldı.

Hastanenin konferans salonunda düzenlenen eğitimin açılışa Mardin İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Saffet Yavuz, Mardin Devlet Hastanesi Başhekimi Alpay Tuncar ve hastane çalışanları ile kursiyerler katıldı.

Açılışta konuşan Sağlık Müdürü Yavuz, "Ameliyathane Hemşireliği Sertifikalı Eğitim Programı’nın hastanemizde açılması ilimiz adına mutluluk ve gurur verici bir durumdur. Bu eğitim tüm hastanelerimiz açısından büyük önem arz etmektedir. Hemşireliğin bilgi, beceri ve tutumlarını arttırmaya yönelik eğitim programında görev alacak ve katılacak tüm arkadaşlara başarılar diliyorum." dedi. (M. Salih Keskin – İLKHA)





İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Mardin Haberleri

Savcılığa suç duyurusunda bulundu
Mardin’de 13 adet ruhsatsız tabanca ve mühimmat ele geçirildi
Mardin Artuklu’da bir evde bulunan sülün yetkililere teslim edildi
Mardin merkezli 7 ilde bahis ve dolandırıcılık operasyonu
Çiftçiler: Buğday fiyatı üretim maliyetlerinin altında kaldı