Ankara'da 11 düzensiz göçmen yakalandı

Ankara'nın Yenimahalle ilçesi ve AŞTİ'de yapılan uygulamada 11 Afganistan uyruklu düzensiz göçmen yakalandı.

Ankara Emniyet Müdürlüğünden yapılan açıklamada konuya ilişkin şu bilgilere yer verildi:

"Göçmen Kaçakçılığıyla Mücadele ve Hudut Kapıları Şube Müdürlüğümüzce 23 Eylül 2020 günü ilimiz Yenimahalle ilçesi ve AŞTİ'de yapılan uygulamada, 11 Afganistan uyruklu düzensiz göçmen yakalanmıştır. Yabancı şahısların sınır dışı edilmeleri için gerekli işlemler başlatılmıştır."

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Ankara Haberleri

Çağın tarzına değil, Allah'ın farzına itaat etmeyi çocuklarımıza öğretmeliyiz
HAKSİAD öncülüğünde 6. işadamları buluşması yapılacak
Sumud Filosu aktivistlerini ziyaret etti
Bu gemiler tüm vicdanları temsil ediyor
"15 yaş" sınırı Resmî Gazete’de