Ankara'da 19 düzensiz göçmen yakalandı

Ankara Emniyet Müdürlüğü, Yenimahalle ilçesinde Afganistan ve Pakistan uyruklu 19 düzensiz göçmenin yakalandığı, sınır dışı edilmeleri için gerekli işlemlerin başlatıldığını belirtti.

Ankara Emniyet Müdürlüğü tarafından yapılan yazılı açıklamada, "Göçmen Kaçakçılığıyla Mücadele ve Hudut Kapıları Şube Müdürlüğümüzce 8 Ağustos 2020 günü Yenimahalle ilçesinde yapılan uygulamada 11'i Afganistan, 8'i Pakistan uyruklu olmak üzere toplam 19 düzensiz göçmen yakalanmıştır.

Yabancı şahısların sınır dışı edilmeleri için gerekli işlemler başlatılmıştır." denildi.

İLKHA

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Ankara Haberleri

Milletvekili Dinç, Şehit Aytaç Baran'ı TBMM sıralarında andı
HÜDA PAR Milletvekili Dinç: ABD'nin ateşkes talebi, acziyetinin ve sahadaki yenilgisinin sonucudur
HÜDA PAR Genel Başkanı Yapıcıoğlu’ndan Ankara’daki feci kazaya ilişkin taziye mesajı
Dışişleri Bakanı Fidan, HAMAS heyeti ile görüştü
Filistin Büyükelçisinden HÜDA PAR Genel Başkanı Yapıcıoğlu’na ziyaret