Ankaraspor'da 9'u futbolcu 16 kişinin testi pozitif çıktı

Ankaraspor'dan yapılan açıklamaya göre, Giresunspor'la oynanacağı müsabaka öncesi rutin yapılan Covid-19 testlerinde, 9'u futbolcu, 7'si personel olmak üzere 16 kişinin test sonuçları pozitif çıktı.

Ankaraspor'dan yapılan açıklamaya göre, Giresunspor'la oynanacağı müsabaka öncesi rutin yapılan Covid-19 testlerinde, 9'u futbolcu, 7'si personel olmak üzere 16 kişinin test sonuçları pozitif çıktı. Futbolcu ve personeller karantinaya alındı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Ankara Haberleri

Çağın tarzına değil, Allah'ın farzına itaat etmeyi çocuklarımıza öğretmeliyiz
HAKSİAD öncülüğünde 6. işadamları buluşması yapılacak
Sumud Filosu aktivistlerini ziyaret etti
Bu gemiler tüm vicdanları temsil ediyor
"15 yaş" sınırı Resmî Gazete’de