Ankaraspor'dan yapılan açıklamaya göre, Giresunspor'la oynanacağı müsabaka öncesi rutin yapılan Covid-19 testlerinde, 9'u futbolcu, 7'si personel olmak üzere 16 kişinin test sonuçları pozitif çıktı. Futbolcu ve personeller karantinaya alındı.
Ankaraspor'da 9'u futbolcu 16 kişinin testi pozitif çıktı
Ankaraspor'dan yapılan açıklamaya göre, Giresunspor'la oynanacağı müsabaka öncesi rutin yapılan Covid-19 testlerinde, 9'u futbolcu, 7'si personel olmak üzere 16 kişinin test sonuçları pozitif çıktı.
İlk yorum yazan siz olun
Ankara Haberleri
Çağın tarzına değil, Allah'ın farzına itaat etmeyi çocuklarımıza öğretmeliyiz
HAKSİAD öncülüğünde 6. işadamları buluşması yapılacak
Sumud Filosu aktivistlerini ziyaret etti
Bu gemiler tüm vicdanları temsil ediyor
"15 yaş" sınırı Resmî Gazete’de