Aracına işlem yapılmasını istemeyen şahıs motosikletini ateşe verdi

Diyarbakır'ın merkez Bağlar ilçesinde trafik denetimi yapan polis ekiplerine aracına işlem yapılmasını isteyen sürücü, sokak ortasında motosikletini yaktı.

Olay, merkez Bağlar ilçesi Karanfil 6 Caddesinde saat 12.30 sıralarında meydana geldi.

Edinilen bilgilere göre, Karacadağ Caddesi üzerinde trafik denetimi yapan polis ekibi henüz bilinmeyen bir sebepten dolayı motosiklete işlem yapmak istedi.

Karanfil 6 Caddesi üzerinde döner satışı yapan büfenin kuryecisine ait olduğu düşünülen motosiklet, cadde girişinde park etmek üzereyken polis ekipleri işlem yapmak istedi.

Polisin işlem yapmasını istemeyen sürücü, aniden motosikletini cadde ortasına bırakarak ateşe verdi.

Haber verilmesi üzerine olay yerine gelen itfaiye ekipleri tarafından müdahale edildi.

Motosikletin kullanılamaz duruma geldiği öğrenildi.






İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Diyarbakır Haberleri

Diyarbakır'ın sorunlarını Meclis gündemine taşıdı
Diyarbakır'da 1 milyon 755 bin kök kenevir ve skunk ele geçirildi
Halkımızla daha güçlü bağlar kuracağız
HÜDA PAR Diyarbakır İl Başkanı Gülsever’den Dicle-Eğil yolu çağrısı
O2 otobüs saatleri