Arap Birliği işgalcilerin Mescid-i Aksa baskınlarını kınadı

Arap Birliği teşkilatı, siyonistlerin mübarek Kurban Bayramı'nın birinci gününde, bayram namazının ardından Mescid-i Aksa'ya baskın düzenlemelerini kınadı.

Arap Birliği teşkilatının genel sekreteri Ahmed Ebu'l-Gayt, bu baskının, siyonist terör çetesinin Harem-i Şerif'teki varlığını normalleştirmek amacıyla izlediği politikayı yansıttığına dikkat çekti.

Ebu'l-Gayt mübarek bayram gününde böyle bir baskının planlanmasıyla aynı zamanda Müslüman varlığının azaltılmasının amaçlandığını dile getirdi.

Ebu'l-Gayt uluslararası kamuoyunu, ABD'nin tavırlarının gölgesine sığınan siyonist terör çetesinin planlı kampanyalarının karşısında durmaya çağırdı.

İLKHA

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Filistin Haberleri

Can kaybı 72 bin 938'e yükseldi
Şehit İzzeddin İzzeddin el-Haddad dualarla defnedildi
Gazze’de şehit sayısı 72 bin 763’e yükseldi
Gazze'de ateşkes ihlallerinin devam etmesi sonucu 5 şehit
Kudüs'te rahibeye saldırı