Artan vaka sayıları kısıtlama uygulamasını zorunlu kıldı

​Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, hafta sonu uygulanacak olan sokağa çıkma yasağının artan vakalar nedeniyle alındığını belirtti.

Bakan Koca sosyal medya hesabından şu ifadeleri kullandı:

"Kontrollü Sosyal Hayat'ın amacı kurallar dahilinde hayatın normal akışını devam ettirmektir. Ancak artan vaka sayıları bu hafta sonu da 20.00-10.00 saatleri arasında kısıtlama uygulamasını zorunlu kıldı. Mecbur değilsek kısıtlamaların olmadığı zamanları da evimizde geçirelim."

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

İlgili Haberler

Sağlık Bakanı Koca ikinci doz aşı uygulamasının bugün başladığını duyurdu

Güncel Haberleri

Sahte altın gerçeğinden nasıl ayırt edilir?
Hac ön kayıt ve kayıt yenileme işlemleri için başvuru süresi uzatıldı
Birçok bölgede gök gürültülü yağış bekleniyor
Çok sayıda ilde sağanak bekleniyor
Kurban Bayramı’nda trafik kazalarında 70 kişi hayatını kaybetti