Bağ üreticilerine ilaçlama uyarısı

Batman İl Tarım ve Orman Müdürlüğü, bağ üreticilerine yönelik önemli bir uyarıda bulundu.

Bağ Entegre Mücadelesi kapsamında bağlarda yapılan kontrollerde yıllık sürgünlerin 8-10 santimetreye ulaştığının tespit edildiği belirtilirken, mildiyö ve ölü kol hastalıklarına karşı ilaçlama zamanının geldiği ifade edildi.

Müdürlük tarafından yapılan açıklamada, üreticilerin bağlarını hastalıklardan korumak ve verim kaybı yaşamamak adına gerekli ilaçlama çalışmalarını zamanında yapmalarının büyük önem taşıdığı vurgulandı.

Yetkililer, üreticilerin kullanacakları bitki koruma ürünlerinde ruhsatlı ilaçları tercih etmeleri ve uygulamalarda teknik talimatlara dikkat etmeleri gerektiğini belirtti. (İLKHA)

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Tarım Ve Hayvancılık Haberleri

Mercimek hasadının ardından patoz mesaisi başladı
Son yılların en verimli sezonunu yaşıyoruz
Güneydoğu Anadolu'nun 4 aylık hububat ihracatı 1,2 milyar dolar oldu
Hububat hasadına hazırlanan çiftçinin gözü buğday fiyatında
Tasarruflu tarımsal sulama sistemleri için hibe destek başvuruları başladı