Bağlar Belediyesi çalışanlarından Kızılay’a kan bağışı

Diyarbakır merkez Bağlar Belediyesi, Coronavirus (Covid-19) ile mücadelede kan stoku azalan Kızılay'a kan bağışında bulunarak destek olmaya devam ediyor.

Zabıta ve gıda denetim ekibinden sonra Kadın ve Aile Müdürlüğü bünyesinde görev yapan kadın çalışanlar da gezici kan aracına gelerek kan bağışında bulundu.

Belediye Başkanı Hüseyin Beyoğlu ise geçen hafta kan bağışında bulunarak örnek davranış sergilemişti.

Kızılay yetkilileri örnek davranışından dolayı Bağlar Belediye Başkanı Beyoğlu ve belediye çalışanlarına teşekkür etti.








İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Bağlar Haberleri

Diyarbakır'da 100 dönüm buğday ekili alan yandı
Diyarbakır'da ATM ve iş yerlerini kurşunlayan 3 şüpheli yakalandı
Diyarbakır'da bahis operasyonu: 24 kişi tutuklandı
Memur-Sen ve Eğitim-Bir-Sen'den anadilde eğitimin yaygınlaştırılması çağrısı
Diyarbakır Siverek Caddesinde çıkan yangın güçlükle kontrol altına alındı