Bağlar Belediyesi karantinadaki vatandaşlara tatlı ikramında bulundu

Diyarbakır Bağlar Belediyesi tarafından Covid-19 salgını önlemleri kapsamında Kazakistan'dan Diyarbakır'a getirilen ve Halid Bin Velid Öğrenci Yurdu'na yerleştirilen vatandaşlara Kadir Gecesi'nde tatlı ikramı yapıldı.

Covid-19 salgını önlemleri kapsamında karantinada bulunan vatandaşları ziyaret eden Bağlar İlçe Belediye Başkanı Hüseyin Beyoğlu, tatlı ikramında bulunarak herhangi bir sorunları olup olmadığını sordu.

Vatandaşların Diyarbakır'da huzur ve güven içerisinde olduğunu belirten Beyoğlu, "Devletimiz Covid-19 sürecinde ortaya koyduğu başarılı mücadelede tüm dünyaya örnek oldu. Devletimiz hem kendi vatandaşlarını mağdur etmedi hem de dünyanın her yerine başka milletlere ve devletlere yardım eli uzattı. Sizler karantina bitene kadar burada bereketi ve misafirperverliği ile nam salan kadim kentimizin misafirlerisiniz." dedi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Bağlar Haberleri

Diyarbakır'da 100 dönüm buğday ekili alan yandı
Diyarbakır'da ATM ve iş yerlerini kurşunlayan 3 şüpheli yakalandı
Diyarbakır'da bahis operasyonu: 24 kişi tutuklandı
Memur-Sen ve Eğitim-Bir-Sen'den anadilde eğitimin yaygınlaştırılması çağrısı
Diyarbakır Siverek Caddesinde çıkan yangın güçlükle kontrol altına alındı