Bağlar'da bayram sonrası için caddeler dezenfekte ediliyor

Diyarbakır merkez Bağlar Belediyesi, bayram sonrasında başlaması planlanan kontrollü normalleşmeye hazırlık yapmak için cadde ve sokakları deterjan ve antiseptik solüsyon içeren maddelerle sulama yaparak salgına karşı dezenfekte ediyor.

Bağlar Belediye Başkanı Hüseyin Beyoğlu'nun talimatıyla Temizlik İşleri Müdürlüğü bünyesinde oluşturulan ekipler bayramın ilk gününde birçok cadde ve sokakta iş başındaydı.

Bayram süresince ilçedeki 40 caddenin her gece yıkanarak dezenfekte edileceği bilgisi verildi.

Çevre dostu araçlar eşliğinde yapılan çalışmalar, çevrede yaşayan vatandaşlar tarafından memnuniyetle karşılandı.










İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Bağlar Haberleri

Diyarbakır'da 100 dönüm buğday ekili alan yandı
Diyarbakır'da ATM ve iş yerlerini kurşunlayan 3 şüpheli yakalandı
Diyarbakır'da bahis operasyonu: 24 kişi tutuklandı
Memur-Sen ve Eğitim-Bir-Sen'den anadilde eğitimin yaygınlaştırılması çağrısı
Diyarbakır Siverek Caddesinde çıkan yangın güçlükle kontrol altına alındı