Batman-Bismil yolunda seyir halindeki otomobil alev aldı

Batman-Bismil kara yolunda seyir halindeyken alev alan otomobil, itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle söndürüldü.

Batman–Bismil yolunda seyir halinde bulunan bir otomobil, henüz bilinmeyen bir nedenle alev aldı.

Kısa sürede büyüyen yangın paniğe neden olurken, olay yerine itfaiye ekipleri sevk edildi.

İtfaiye ekiplerinin zamanında müdahalesiyle yangın, kontrol altına alınarak söndürüldü.

Olayda herhangi bir can kaybı ya da yaralanma yaşanmadığı öğrenildi.

Yangın nedeniyle otomobil, tamamen yanarak kullanılamaz hale geldi.

Yangının çıkış sebebinin belirlenmesi için inceleme başlatıldı. (İLKHA)

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Batman Haberleri

Mandalar serinliği çayda aradı
Batman'da sulama kanalında boğulma tehlikesi geçiren 2 kişi kurtarıldı
Fiyatlar revize edilecek mi?
Arpa hasadına başlayan çiftçiler verimden memnun, maliyetlerden şikâyetçi
Batman'da 2021 yılındaki faili meçhul cinayet aydınlatıldı: 5 tutuklama