Batman Gençlik Spor Müdürlüğüne işçi alınacak

Batman'da Gençlik ve Spor İl Müdürlüğüne 13 işçi alımı için kura çekimi yapılacağı bildirildi.

Batman'da 4857 Sayılı İş Kanunu kapsamında Türkiye İş Kurumu aracılığıyla Gençlik ve Spor Bakanlığının Taşra Teşkilatında çalıştırılmak üzere, Gençlik ve Spor İl Müdürlüğüne alınacak personeller için kura çekimi yapılacak.

27 Şubat 2019 Çarşamba günü İl Kültür ve Turizm İl Müdürlüğü Konferans salonunda saat 10.00'da yapılacak kura çekimine başvuruda bulunan ve takip etmek isteyen tüm vatandaşlar davet edildi.

Konuyla ilgili açıklama yapan Gençlik ve Spor İl Müdürü Halil Eren, "İl Müdürlüğümüzün çeşitli birimlerinde çalıştırılmak üzere 4 temizlik (engelli personeli), 2 temizlik (eski hükümlü personeli), 3 güvenlik personeli, 2 cankurtaran personeli, bir ısıtma ve sıhhi tesisat personeli ve bir makine teknikeri ve alımı yapılacaktır. Personel alımı noter huzurunda halka açık olarak yapılacaktır. Kura çekimine başvuruda bulunan personel adayları, aileleri, Batman halkı ve tüm basın mensupları davetlidir." diye konuştu.

İLKHA

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Batman Haberleri

Batman'da 50 yıl sonra görülen dağ keçisi koruma altına alındı
Batman'da sera üreticileri salatalık hasadından memnun
Kur'an ve sünnet merkezli eğitim sistemi kurulmalı
Batman Çayı leyleklerin uğrak noktası oldu
Batman'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları değerlendirildi