Batman karanlığa gömüldü

​Batman'da bir trafoda meydana gelen patlamada şehrin büyük bölümünde elektrik kesintisi yaşandı.

Batman'ın birçok mahallesinde elektrik kesintisi yaşanıyor.

Yaşanan elektrik kesintilerine ilişkin TEİAŞ açıklama yaptı.

Açıklamada, "TEİAŞ'ın ilimize enerji dağıtımı sağlayan 1 trafosunda patlama, akabinde yangın çıkmış buna bağlı arıza oluştuğundan Çamlıtepe, Korık, Şafak, Bayindir, Bahçelievler mahalleleri ve şehrin büyük kısımlarında elektrik kesintisi yasanmakta. TEİAŞ kendi trafo arızasına müdahale etmektedir." denildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Batman Haberleri

Kur'an ve sünnet merkezli eğitim sistemi kurulmalı
Batman Çayı leyleklerin uğrak noktası oldu
Batman'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları değerlendirildi
Batman'da otomobil ile açık kasa minibüs çarpıştı
Batman'da araca giren yılan yakalanarak doğaya salındı