Batman Valiliğinden 2 askerin hayatını kaybettiği patlamaya ilişkin açıklama

Batman Kozluk’ta EYP’nin infilak etmesi sonucu 2 askerin hayatını kaybettiği olaya ilişkin Batman Valiliğinden açıklama yapıldı.

Batman’da 2 askerin hayatını kaybettiği patlamaya ilişkin Valilikten açıklama geldi.

Açıklamada, “İlimiz Sason - Kozluk ilçeleri ara hattında başlayan Şehit Uzman Jandarma Ali Gülnar-7 operasyonunda 12 Ağustos 2017 Cumartesi günü icra edilen temas araması faaliyetinde emniyet için görevlendirilen JÖH Tabur Komutanlığı personelinin Acı tepe bölgesinde basma düzenekli olduğu değerlendirilen EYP'ye saat 07.45 sıralarında basması sonucu bir jandarma uzman çavuşumuz ve bir jandarma uzman onbaşımız olmak üzere iki askerimiz şehit olmuştur.” denildi.

İLKHA

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Kozluk Haberleri

Batman'da cuma namazını 13 yaşındaki hafız kıldırdı
Batman- Kozluk yolunda trafik kazası: 5 kişi yaralandı
Batman'ın Kozluk ilçesinde haberleşme kablolarını çalmaya çalışan 3 şüpheli suçüstü yakalandı
Batman'da silahla tehdit suçundan aranan şahıs yakalandı
Batman'ın Kozluk ilçesinde kazara ateş alan tüfek, anneyi hayatından etti