Batman Valiliğinden 3 kişinin öldüğü silahlı kavgaya ilişkin açıklama

Batman Valiliği, İkiztepe (Gırbereşk) köyünde 3 kişinin hayatını kaybettiği, 5 kişinin yaralandığı silahlı kavganın, su kuyusu meselesinden yaşandığını açıkladı.

Batman Valiliğinden yapılan açıklamada, "13 Kasım Pazar günü İlimiz Merkez Girbereşik Mahallesinde akraba olan iki taraf arasında tarlada su kuyusu açma meselesinden çıkan tartışmanın kavgaya dönüşmesi ile birlikte olayda ateşli silah ve kesici aletlerin kullanılması sonucu 3 vatandaşımız hayatını kaybetmiş. 3’ü ağır olmak üzere 5 vatandaşımız yaralanmıştır." denildi.

Yaralıların kent merkezinde bulunan hastanelerde tedavi altına alındığı, bölgede güvenlik güçlerince asayiş sağlandığı ifade edilen açıklamada, olayla ilgili tahkikatın devam ettiği belirtildi. (İLKHA)

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Batman Haberleri

Mandalar serinliği çayda aradı
Batman'da sulama kanalında boğulma tehlikesi geçiren 2 kişi kurtarıldı
Fiyatlar revize edilecek mi?
Arpa hasadına başlayan çiftçiler verimden memnun, maliyetlerden şikâyetçi
Batman'da 2021 yılındaki faili meçhul cinayet aydınlatıldı: 5 tutuklama