Batman'da 19 Eylül Gaziler Günü kutlandı

19 Eylül Gaziler Günü, Covid-19 salgını kapsamında alınan tedbirlere riayet edilerek, Valilik bahçesinde düzenlenen törenle kutlandı.

Törene, Batman Valisi Hulusi Şahin, Garnizon Komutanı Hava Seyrüsefer Albay İhsan Kaplan, Cumhuriyet Başsavcısı Ömer Mete, İl Emniyet Müdürü Köroğlu Kıraç, İl Jandarma Komutanı kıdemli Albay Hakan Başkaya, Muharip Gaziler Derneği Başkanı Yahya Görmüş ve gaziler katıldı.

Kıbrıs Gazisi Mehmet Güneştekin, Gaziler adına günün anlam ve önemini belirten bir konuşma ve şiir okudu.

Tören, davetlilerin Türkiye Muharip Gaziler Derneği ziyaretiyle sona erdi.




İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Batman Haberleri

Kur'an ve sünnet merkezli eğitim sistemi kurulmalı
Batman Çayı leyleklerin uğrak noktası oldu
Batman'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları değerlendirildi
Batman'da otomobil ile açık kasa minibüs çarpıştı
Batman'da araca giren yılan yakalanarak doğaya salındı