Batman'da 20 kaçak göçmen yakalandı

Batman merkeze bağlı Diktepe köyünde, Türkiye'ye yasa dışı yollarla girdiği belirlenen 20 kaçak göçmen yakalandı.

Batman merkeze bağlı Diktepe (Xinçika) köyünde kaçak göçmen bilgisi üzerine İl Jandarma Komutanlığına bağlı ekipler operasyon düzenledi.

Yapılan operasyonda, Türkiye'ye yasa dışı yollarla girdiği tespit edilen 17'si Afganistan, 3'ü Pakistan uyruklu 20 kaçak göçmen yakalandı.

Yapılan üst aramalarında üzerlerinde Van Valiliğine adına düzenlenmiş sahte kimlik ele geçirilen kaçak göçmenler, jandarmadaki işlemlerinin ardından sınır dışı edilmek üzere İl Göç İdaresi Müdürlüğü'ne teslim edilecek.

Göçmenlerin İran üzerinden kaçak yollarla Van'a oradan da plakası belli olmayan bir minibüs ile Batman'a getirildikleri öğrenildi.

İLKHA

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Batman Haberleri

Batman'da 50 yıl sonra görülen dağ keçisi koruma altına alındı
Batman'da sera üreticileri salatalık hasadından memnun
Kur'an ve sünnet merkezli eğitim sistemi kurulmalı
Batman Çayı leyleklerin uğrak noktası oldu
Batman'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları değerlendirildi