Batman’da 35 düzensiz göçmen yakalandı

Batman’da 32 Afganistan ve 3 Pakistan olmak üzere toplam 35 düzensiz göçmenin yakalandığı bildirildi.

Batman Valiliği tarafından yapılan açıklamada, “Göçmen kaçakçılığıyla mücadele” kapsamında yapılan çalışmalar neticesinde Kozluk ilçesi mülki sınırları içerisinde 32 Afganistan ve 3 Pakistan olmak üzere toplam 35 göçmenin yakalandığı ifade edildi.

Göçmenler Batman İl Göç İdaresine teslim edilirken söz konusu yakalamalar sonucunda konuyla ilişkili 2 şahıs hakkında adli işlem yapıldığı kaydedildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Batman Haberleri

Kur'an ve sünnet merkezli eğitim sistemi kurulmalı
Batman Çayı leyleklerin uğrak noktası oldu
Batman'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları değerlendirildi
Batman'da otomobil ile açık kasa minibüs çarpıştı
Batman'da araca giren yılan yakalanarak doğaya salındı