Batman'da alev alan otomobil küle döndü

Beşiri ilçesinde, aniden alev alan seyir halindeki otomobil tamamen yanarak kullanılmaz hale geldi.

Olay, dün akşam saatlerinde Beşiri ilçesine bağlı İkiköprü beldesi Bahçeli köyü yakınında meydana geldi.

Edinilen bilgiye göre, plakası ve sürücüsünün ismi öğrenilemeyen bir otomobil, nedeni bilinmeyen bir sebepten dolayı bir anda çıkan dumanla birlikte alev aldı. Yol üzerinde durduğunda aracının yanmaya başladığını gören sürücü, jandarma ve itfaiye ekiplerini aradı.

Otomobil, sürücüsünün gözü önünde yanarak kül olurken, olay yerine gelen itfaiye ekipleri, yanan aracı söndürdü. Kullanılamaz hale gelen araç, çekici yardımıyla yol üzerinden kaldırıldı.

İLKHA




İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Beşiri Haberleri

Batman'da otomobil ile motosiklet çarpıştı: 1 yaralı
Garzan Çayı'nda mahsur kalan vatandaşlar kurtarıldı
Batman'da kaza: Biri ağır 3 yaralı
Batman Beşiri Doğankavak Köyü'nde sulama havuzuna düşen 3 yaşındaki çocuk hayatını kaybetti
Yıldırım çarpan adam yoğun bakıma alındı