Batman'da bir kadın tüfekle intihar etti

Batman'ın Beşiri ilçesinde henüz bilinmeyen bir nedenden dolayı bir kadın intihar etti.

BATMAN - Batman'ın Beşiri ilçesine bağlı Yarımtaş (Keverzoya Jor) köyünde, sabah saatlerinde bilinmeyen bir nedenden dolayı bir kadın intihar ettiği bildirildi.


Alınan bilgiye göre, 5 çocuk annesi 26 yaşındaki Fevziye Batın, tüfekle intihar etti. Olay yerinde hayatını kaybeden kadının cesedi, köylüler tarafından Batman Bölge Devlet Hastanesine kaldırıldı.


Hastanede yapılan incelemenin ardından cesedin otopsisi yapılmak üzere Diyarbakır'a gönderildi. (Kenan Önder-İLKHA)

 

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Beşiri Haberleri

Batman'da otomobil ile motosiklet çarpıştı: 1 yaralı
Garzan Çayı'nda mahsur kalan vatandaşlar kurtarıldı
Batman'da kaza: Biri ağır 3 yaralı
Batman Beşiri Doğankavak Köyü'nde sulama havuzuna düşen 3 yaşındaki çocuk hayatını kaybetti
Yıldırım çarpan adam yoğun bakıma alındı