Batman’da etkinlik yasağı

Batman Valiliği, il merkezinde yapılacak bazı etkinliklerin izne bağlandığını duyurdu.

Batman Valiliği, resmi kamu kurum ve kuruluşlarının etkinlikleri hariç olmak üzere, kentte basın açıklaması, oturma eylemi, stant açma, anma töreni, gösteri yürüyüşleri gibi etkinliklerin gelecek ayın 11’ine kadar yasaklanarak izne bağlandığını duyurdu.

Yapılan Valilik açıklamasında, “İlimiz içerisinde bulunan tüm Ceza ve İnfaz kurumları ile Tutukevleri çevresindeki alanlarda açık kapalı yer toplantısı, gösteri yürüyüşü, basın açıklaması, çadır kurma, stant açma, el ilanı vb. eylem etkinliklerinin, 2911 sayılı Toplantı ve Gösteri Yürüyüşleri Kanunu kapsamındaki 17. ve 22. Maddesine istinaden 27-11 Aralık tarihleri arasında yasaklanmasını, gerçekleştirilmesi izin şartına bağlanılan her türlü toplantı ve etkinliğin huzur ve güven ortamını bozmaya teşebbüs edecek şahıslar ile işlenmesi muhtemel suçların tespitine yönelik izletilmesini ve kamera vb. araçlarla kayıt altına alınabilmesi kararı alınmıştır.” denildi.

İLKHA

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Batman Haberleri

Batman'da 50 yıl sonra görülen dağ keçisi koruma altına alındı
Batman'da sera üreticileri salatalık hasadından memnun
Kur'an ve sünnet merkezli eğitim sistemi kurulmalı
Batman Çayı leyleklerin uğrak noktası oldu
Batman'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları değerlendirildi