Batman'da İHA düştü

Batman'da havaalanı civarında bir İnsansız Hava Aracı (İHA), boş araziye düştü.

Batman'da havaalanı yakınlarında dün gece saatlerinde henüz bilinmeyen bir nedenden dolayı bir İnsansız Hava Aracı (İHA) düşerek yandı. Edinilen bilgiye göre, dün gece saatlerinde 14’üncü İnsansız Hava Uçakları Sistemleri Üs Komutanlığından kalkan İHA’nın, kalkışından kısa bir süre sonra Batman Havaalanı yakınlarına düştüğü belirtildi. Henüz tespit edilemeyen bir nedenle düşen İHA, alev alarak yandı.

Askeri bölgenin yakınlarında meydana gelen kazada, ölen ve yaralanın olmadığı belirtilirken, bölgeye çok sayıda AFAD, ambulans ve itfaiye ekipleri gönderildi.Olay yerine giden ekipler, yaşanan kazayla ilgili incelemelerde bulundu.

Konuyla ilgili yetkililerden henüz bir açıklama yapılmazken, İHA’nın ise neden düştüğü bilinmiyor.

İLKHA

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Batman Haberleri

Batman'da 50 yıl sonra görülen dağ keçisi koruma altına alındı
Batman'da sera üreticileri salatalık hasadından memnun
Kur'an ve sünnet merkezli eğitim sistemi kurulmalı
Batman Çayı leyleklerin uğrak noktası oldu
Batman'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları değerlendirildi