Batman’da meslek edindirmeye devam ediliyor

Batman Çalışma ve İş Kurumu, mesleki eğitim kursu kapsamında merkez ve ilçe halk eğitim müdürlükleri işbirliği ile mülakatlara devam ediyor.

Konuyla ilgili yazılı açıklama yapan İŞKUR İl Müdürü Besim Eviz, “İl Müdürlüğü olarak esas görevlerimizden birisi de meslek sahibi olmayan kişilerin meslek edinmelerini sağlayarak işe hazır hale getirmektir. Bu kapsamda merkez ve ilçe halk eğitim merkezleri, ADEM’ler ve ÇATOM’lar gibi kurum kuruluşlar ile işbirliği yaparak yüzlerce gencimizin meslek edinmelerini sağlıyoruz. Ocak ayından bu yana 22 meslekte 292’si kadın olmak üzere 329 kişiyi bu projelerden faydalandırdık. Şu an mülakatları devam eden 12 projemizden 180 kişi faydalanacaktır. İl Müdürlüğü olarak yaptığımız tüm çalışmalarda Pandemiye ve alınan önlemlere büyük hassasiyetle önem gösteriyoruz.” dedi.






İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Batman Haberleri

Batman'da 50 yıl sonra görülen dağ keçisi koruma altına alındı
Batman'da sera üreticileri salatalık hasadından memnun
Kur'an ve sünnet merkezli eğitim sistemi kurulmalı
Batman Çayı leyleklerin uğrak noktası oldu
Batman'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları değerlendirildi