Batman’da sürücüsünün direksiyon hâkimiyetini kaybettiği pikap ağacı devirdi

​Batman merkezde sürücüsünün direksiyon hâkimiyetini kaybettiği pikap orta refüjde bulunan ağacı devirdi.

Kaza, Cumhuriyet Mahallesi Ahmet Arif Caddesi üzerinde meydana geldi.

Edinilen bilgilere göre, sabah saat 07.20 sıralarında 06 BHN 925 plakalı pikap sürücüsü, direksiyon hâkimiyetini kaybederek refüjdeki bir ağaca çarptı.

Çarpmanın etkisiyle ağaç devrilirken otomobil sürücüsü ise yara almadan pikaptan çıktı.

Çarpmanın etkisiyle ağaç yerinden sökülürken, otomobilde de maddi hasar meydana geldi.






İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Batman Haberleri

Kur'an ve sünnet merkezli eğitim sistemi kurulmalı
Batman Çayı leyleklerin uğrak noktası oldu
Batman'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları değerlendirildi
Batman'da otomobil ile açık kasa minibüs çarpıştı
Batman'da araca giren yılan yakalanarak doğaya salındı