Batman'da yol kesip telefon gasp eden 2 şüpheli tutuklandı

Batman'da, yol keserek iki vatandaşın telefonlarını gasp eden şüpheliler 78 saatlik güvenlik kamerası kayıtları sonrası yakalandı.

Ekipler, Batman'da yaşanan olayın ardından başlattıkları çalışmalar sonucunda, 33 farklı iş yerinden elde edilen 78 saatlik güvenlik kamerası kayıtlarını inceledi.

Yapılan incelemeler neticesinde, şüpheliler tespit edilerek takibe alındı.

Kovalamaca sonucunda yakalanan zanlılar, emniyetteki işlemlerinin ardından adli makamlara sevk edildi.

Şüpheliler çıkarıldıkları mahkemece tutuklanarak cezaevine gönderildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Batman Haberleri

Kur'an ve sünnet merkezli eğitim sistemi kurulmalı
Batman Çayı leyleklerin uğrak noktası oldu
Batman'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları değerlendirildi
Batman'da otomobil ile açık kasa minibüs çarpıştı
Batman'da araca giren yılan yakalanarak doğaya salındı