Bebeğini hastanede bırakıp kaçtı

Bingöl'de bir kadın, bebeğini hastanede bırakarak kaçtı.

BİNGÖL- Ambulansta doğum yapan bir kadın, bebeğini hastanede bırakıp ortadan kayboldu.

 

Hastane yetkililerden edinilen bilgiye göre, doğum sancıları tutan ve kendini Sevim Baysal olarak tanıtan bir kadın 112 Acil Servis Merkezi'nden ambulans istedi.

 

Mirzan Mahallesi'nde ambulansa alınan hamile kadın, hastane yolunda doğum yaptı.

 

Bebeği ile Bingöl Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi'ne yatırılan kadın doğum servisine, bebek ise yeni doğan ünitesine alındı.

 

Hastanede yatırılan annenin kaybolduğunu fark eden hastane görevlileri durumu polis ekiplerine bildirdi. Annenin bulunması için kamera kayıtları incelemeye alındı.

 

Kaybolan annenin hastane yetkililerine verdiği kimlik bilgilerinin sahte olduğu öğrenildi.

 

Olayla ilgili soruşturma devam ediyor. (Nihat Kanat-İLKHA)

 

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Bingöl Haberleri

Davet ve Gençlik Hareketi Bingöl temsilciliği dualarla açıldı
Bingöl merkezli dolandırıcılık operasyonu: 6 gözaltı, 2 tutuklama
Bingöl'de 20 yıl hapis cezası bulunan firari yakalandı
Bingöl’de ev yangını: Dumandan etkilenen 2 kişi hastaneye kaldırıldı
Bingöl Üniversitesinde Kur’an-ı Kerim iklimi