Beytüşşebap’a 10 gündür elektrik verilemiyor

Şırnak’ın Beytüşşebap ilçesine, etkili olan kar yağışı nedeniyle enerji nakil hatlarının devrilmesi sonucu 10 gündür elektrik verilemiyor.

Beytüşşebap’ta etkili olan kar yağışı birçok yolu ulaşıma kapattığı gibi enerji nakil hatlarının devrilmesiyle de ilçe elektriksiz kaldı. 10 gündür elektrik verilemeyen ilçeye ulaşım dün karayolları ekiplerinin 3 günlük çalışması ile gerçekleşebildi.

31 Aralık’tan beri ilçede yağan yoğun kar hayatı olumsuz yönde etkilerken ilçede kar kalınlığının bir metreyi aştığı öğrenildi. Yoğun kar yağışı nedeniyle enerji nakil hatlarının devrildiği öğrenilirken ilçeye ulaşım olmadığından arızanın giderilemediği belirtildi.

Karayolları ekiplerinin 3 günlük çalışması sonucu dün açılan ilçe yoluna, DEDAŞ ekipleri yıkılan enerji hatlarını onarma çalışmalarına başladı. Beytüşşebap’ta ikamet eden Ahmet Durmuş, on gündür ilçede kar yağışı nedeniyle hayatın durma noktasına geldiğini söyledi.

Evlerdeki damların temizlemesi ile sokak aralarında kar birikintilerin 3 metreyi bulduğunu ifade eden Durmuş, “Beytüşşebap’ta 10 gündür elektriklerimiz yok. İlçeye ulaşım sağlanamıyor. Bununla beraber internet telefon hatları kesik. Anlayacağınız 10 gündür burada hayat durdu. Ekipler dün ilçeye ulaştı. Elektrik direkleri onarılıyor umuyoruz ki bugün elektriğimize kavuşacağız.” dedi. (İLKHA)

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Şırnak Haberleri

Şırnak'ta uyuşturucu ve asayiş operasyonları: 29 kişi hakkında işlem yapıldı
Hasan Tekin şehadetinin 36'ncı yılında kabri başında yad edildi
Şırnak'ta ormanlara girişler yasaklandı
Şırnak'ta iki aşiret arasındaki husumet kanaat önderlerinin devreye girmesiyle son buldu
Şırnak’ta Küresel Sumud Filosu saldırısı protesto edildi