Bingöl'de ByLock'tan 16 kişi tahliye edildi

Bingöl'de FETÖ'nün haberleşme programı ByLock nedeniyle tutuklu bulunan 16 kişi tahliye edildi.

Bingöl'de FETÖ’nün şifreli haberleşme programı ByLock'u kullandığı suçlamasıyla tutuklu bulunan 16 kişi tahliye edildi.

Ankara Cumhuriyet Başsavcılığının, 11 bin 480 GSM numarasının, kullanıcılarının iradesi dışında ByLock'a yönlendirildiğini açıklamasının ardından ByLock'u kullanmadıkları anlaşılan tutukluların tahliyesine dün itibarıyla başlandı.

Ankara Cumhuriyet Başsavcısı Yüksel Kocaman'ın, "Mor Beyin yazılımıyla ByLock'a yönlendirildiği tespit edilen ve farklı illerde tutuklu bulunan yaklaşık bin kişinin, haklarında başka hiçbir delil yoksa tahliyesini talep edeceğiz." açıklamasının ardından birçok ilde olduğu gibi Bingöl'de de tahliyeler gerçekleştirildi.

ByLock kullandığı iddiasıyla aylarca Bingöl M Tipi Kapalı Cezaevinde tutuklu bulunan 16 kişi, suçsuzlukları ortaya çıkınca serbest bırakıldı. (Nihat Kanat - İLKHA)

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Bingöl Haberleri

Davet ve Gençlik Hareketi Bingöl temsilciliği dualarla açıldı
Bingöl merkezli dolandırıcılık operasyonu: 6 gözaltı, 2 tutuklama
Bingöl'de 20 yıl hapis cezası bulunan firari yakalandı
Bingöl’de ev yangını: Dumandan etkilenen 2 kişi hastaneye kaldırıldı
Bingöl Üniversitesinde Kur’an-ı Kerim iklimi