Bitlis Belediye Başkanı Tanğlay’dan Regaip Kandili mesajı

Bitlis Belediye Başkanı Nesrullah Tanğlay tarafından yayınlanan mesajda, İslam aleminin kandili tebrik edildi.

Bitlis Belediye Başkanı Nesrullah Tanğlay, üç aylar ve Regaip Kandili dolayısıyla yayımladığı mesajında, kandilin kardeşliğe ve beraberliğe vesile olması temennisinde bulundu.

Mesajında Tanğlay, “Regaip Kandiliniz mübarek olsun, yuvalarınız ilahi şefkatin ve rahmetin nuruyla aydınlansın. Regaib Kandili, feyizli ve bereketli bir gecedir. Bu mübarek gecede, hatalarımızdan, zaaflarımızdan arınmak, daha iyi insanlar olabilmek için tövbe ve dualar edeceğiz. Allah’tan rahmet ve bağışlanma dileyeceğiz. Regaip Kandili'nin, gönüllerimize manevi hazineler sunmasını diliyorum. Bütün hemşerilerimin ve İslam aleminin Regaip Kandili’ni kutluyorum.” dedi.

İLKHA


İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Bitlis Haberleri

Bitlis merkezli uyuşturucu operasyonunda 13 kişi tutuklandı
Bitlis'te gençler Gazze için pedal çevirdi
Bitlis-Van yolunda feci kaza: Biri ağır 3 yaralı
Bitlis'te nisan ayında yoğun kar yağışı etkili oluyor
Bitlis'te otomobil şarampole devrildi: Biri ağır, 2 yaralı