Bitlis’te iki gün aradan sonra telefon şebekeleri yeniden aktif

Bitlis merkez ve ilçelerinde 2 günden bu yana kesik olan GSM telefon şebekeleri yeniden hizmet vermeye başladı.

Bitlis merkez ve ilçelerinde 2 günden bu yana hizmet vermeyen GSM şebekeleri bugün yeniden aktif hale geldi.

GSM şebekelerinin aktif olmaması nedeniyle sıkıntı yaşayan Bitlisliler, iletişim için 2 günden bu yana internet ve sabit telefonları kullanıyor.

Bugün öğlen saatlerinde GSM şebekeleri yeniden aktif hale gelince Bitlisliler, 2 gün içinde kendilerini arayıp ulaşamayan eş ve dostlarına tek tek ulaşmaya çalışıyorlar. (Şükrü Tontaş-İLKHA)

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Bitlis Haberleri

Bitlis merkezli uyuşturucu operasyonunda 13 kişi tutuklandı
Bitlis'te gençler Gazze için pedal çevirdi
Bitlis-Van yolunda feci kaza: Biri ağır 3 yaralı
Bitlis'te nisan ayında yoğun kar yağışı etkili oluyor
Bitlis'te otomobil şarampole devrildi: Biri ağır, 2 yaralı