Çocuk parkını benzin dökerek yaktılar

Elazığ'da bir çocuk parkı, kimliği belirsiz kişiler tarafından benzin dökülerek yakıldı.

Elazığ merkezde bir çocuk parkı, öğrenci oldukları öne sürülen 3 kişi tarafından benzin dökülerek yakıldı.

Edinilen bilgilere göre Elazığ merkez, Ulukent Mahallesi'nde bugün saat 14.30 sıralarında öğrenci oldukları öne sürülen 3 kişi, bir çocuk parkını benzin dökerek yaktı.

Gazi Kamil Ayhan İlkokulu karşısında bulunan parka gelen üç şahıs, yanlarında getirdikleri benzinle parkı ateşe verip kaçtı.

Görgü tanıklarının verdikleri bilgiye göre 3 şahsın öğrenci kıyafetli olduğu belirtildi. 

Haber verilmesi üzerine olay yerine gelen itfaiye ekipleri yangını söndürdü.

Olayla ilgili soruşturma devam ediyor. (Murat Polat – İLKHA)

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Elazığ Haberleri

Elazığ'da silah kaçakçılığı operasyonunda 1 şüpheli tutuklandı
Elazığ’da 7 milyon liralık ziynet eşyası hırsızlığı aydınlatıldı
Elazığ'da yıldırımın isabet ettiği caminin minaresi yıkıldı
Elazığ'da otomobil takla attı: 2 yaralı
Elazığ'da ceviz büyüklüğünde dolu yağdı, kent merkezi beyaza büründü